Інклюзія в закладах позашкільної освіти

Інклюзія дозволяє кожній дитині, не дивлячись на певні інтелектуальні, фізичні, емоційні чи соціальні труднощі, бути залученою до процесу позашкільної освіти та соціалізації. Це дозволяє задовільнити потреби усіх членів суспільства, підготувати осіб з особливими потребами до самостійного життя, забезпечити рівності їхніх прав тощо. Тобто дитина не мусить бути «такою, як всі», оскільки вона отримує беззаперечне право бути «сама собою».

Це вказує на те, що спеціалісти позашкільних освітніх закладів мають набути необхідних знань та компетентностей, що допоможуть їм правильно організувати взаємодію з дітьми, що мають особливості розвитку, а також із батьками цих дітей з метою вирішення проблем інклюзивної позашкільної освіти.
,Інклюзія дозволяє кожній дитині, не дивлячись

Позакласні заняття збільшують можливості дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, залученість у різні активності допомагає їм знайти друзів і здобути набір соціальних зв’язків – бути частиною команди, опановувати нові навички.Як влаштоване позашкільне життя для дітей з ООП в Україні, Великій Британії і Канаді, розповідає журналістка “Нової української школи”.
Організація інклюзивного навчання в ЗПО (КовальБардаш Людмила Вікторівна, провідний науковий спеціаліст відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка).
Інклюзивна діяльність закладів позашкільної освіти Київської області