Інклюзія в закладах позашкільної освіти
Як створити позитивну та інклюзивну шкільну культуру (англ.)
Кожен учитель прагне щасливого класу. Але як школа досягає цього, не ставлячи під загрозливу успішність та особистісний розвиток учнів? Як ви розумієте та щастя навчання? Читайте далі, щоб дізнатися поради про те, як створити приємну атмосферу в класі.
Як ми можемо створити культуру, за яку інклюзивне навчання можна процвітати в школах? Керівник SENCO та SEND Вілл Каннок шукає три ключові фактори

Як створити позитивну та інклюзивну шкільну культуру (англ.)
Кожен учитель прагне щасливого класу. Але як школа досягає цього, не ставлячи під загрозливу успішність та особистісний розвиток учнів? Як ви розумієте та щастя навчання? Читайте далі, щоб дізнатися поради про те, як створити приємну атмосферу в класі.

 

Ми хочемо почати сьогоднішню публікацію з подяками кожного інклюзивного педагога за нову та творчу роботу, яку ви робіть, щоб переконатися, що всі учні раді та включені у ваш клас. Ми визнаємо всі завдання, якими ви займаєтеся щодня — від викладання уроків, які відрізняються різноманітними потребами, до оцінок тестів і завдань для підтримки позитивної поведінки.