Організація інклюзивної освіти в початковій школі
Кожен учитель прагне щасливого класу. Але як школі досягти цього, не ставлячи під загрозу академічну успішність та особистісний розвиток учнів? Як ви визначаєте щастя та навчання? Читайте далі, щоб дізнатися поради про те, як створити приємну атмосферу у класі.
6 способів створити інклюзивну культуру всередині (і за межами!) Вашого класу (англ.)
Ми хотіли б розпочати сьогоднішню публікацію з подяки кожному інклюзивному педагогу за невтомну та творчу роботу, яку ви робите, щоб переконатися, що всі учні раді та включені у ваш клас. Ми визнаємо всі завдання, якими ви займаєтесь щодня — від викладання уроків, які відповідають різноманітним потребам, до оцінювання тестів і завдань до підтримки позитивної поведінки.


Цей інструмент розроблений, щоб допомогти керівникам і персоналу шкіл замислитися над значенням шкільної культури. У ньому представлено способи, за допомогою яких школи можуть створити та підтримувати інклюзивну шкільну культуру шляхом побудови спільноти та встановлення інклюзивних цінностей. Цей інструмент розглядає інклюзивну культуру на рівні школи (а не в окремих класах) і розглядає, як керівники шкіл можуть «задати тон» інклюзивній освіті.

Як ми можемо створити культуру, за якої інклюзивне навчання може процвітати в школах? Керівник SENCO та SEND Вілл Каннок визначає три ключові фактори.