У статті представлено роль інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку мовлення учнів із порушеннями слуху. На основі аналізу сучасних програм визначено ефективність використання мультимедійних, мобільних додатків, онлайн-ігор, систем розпізнавання та синтезу мовлення, а також інтерактивних платформ у логопедичній практиці. Особливу увагу приділено адаптації змісту логопедичних завдань до індивідуальних потреб учнів, інтеграції ігрових елементів і динамічної візуалізації, що підвищують мотивацію та якість логопедичної роботи. Розглянуто функціональні можливості спеціалізованих додатків, які забезпечують інтерактивність, індивідуальність, доступність та ефективність розвитку вимовної сторони мовлення в учнів з порушенням слуху.
У статті розглядаються особливості роботи з учнями з порушеннями слуху . Теоретично проаналізовано та розкрито особливості проведення уроків фізичної культури з учнями з порушенням слуху та надані рекомендації з оцінки власного багаторічного професійного досвіду авторів статті . Робота з учнями з порушенням слуху має бути гнучкою, адаптованою до їх потреб і орієнтованою на формування рухових умінь і навичок та розвиток рухових якостей. Головне, це створення середовища, в якому дитина почувається комфортно, рівноправно та впевнено, подальша робота з учнями з порушенням слуху вимагає врахування емоційних та соціальних особливостей.
У статті висвітлюються ключові аспекти організації освітнього середовища для дітей з порушеннями слуху в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
Метою статті є ознайомлення з особливостями навчання дітей та молоді з порушеннями слуху в Німеччині; ознайомлення з організацією діяльності німецьких різнорівневих закладів освіти; висвітлення нагальних проблем навчання осіб з порушеннями слуху в умовах воєнного стану в Україні, можливостей використання кращого педагогічного досвіду німецьких педагогів у роботі вітчизняних закладів освіти, де навчаються особи з порушеннями слуху.
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.