НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ДАЙДЖЕСТ
"ОСВІТА НА ЗДОРОВ'Я"
ВИПУСК № 06 (2025)

Упорядники:

Світлана Авдєєва

Ірина Мінакова



Комунальний заклад "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради
Кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя

ОСОБЛИВА ДИТИНА

(порушення слуху та зору)

Гавайі - штат США


10 простих способів підтримки навчання дітей з вадами слуху

Підтримка дітей з вадами слуху на їхньому освітньому шляху вимагає цілеспрямованих стратегій, інклюзивних практик та доступу до правових ресурсів. Діти стикаються з унікальними труднощами, але за вдумливого керівництва вони можуть процвітати у навчанні та в соціальному плані. Пропонується 10 способів підтримки дитини з вадами слуху.

Навчальне агенство. Лондон

Ідеальне середовище для навчання багатьох дітей з проблемами слуху - це таке середовище, в якому їх не виділено, а натомість, вони мають підтримку, яка залишається непоміченою іншими. На цьому блозі Ви знайдете інформацію, необхідну для допомоги дітям з вадами слуху.

Інклюзивне навчання: для незрячих та слабозорих

Практичні стратегії викладання для учнів із порушенням зору: електронні формати, вербалізація візуального контенту, адаптація матеріалів, стратегія навчання, оцінювання.

Posted by avdeeva

Національне товариство глухих дітей, Великобританія

Найкраще ми навчаємося через гру. Особливо це розвивати дітей, швидше це спосіб досліджувати, взаємодіяти та пізнати світ. Для практичного використання пропонуються ігри для дітей з порушенням слуху.

Навчання учнів з вадами зору (автори Maximus M. Sefotho, Ronel Ferreira)

Автори книги "Навчання з вадами зору" зосередили увагу на підтримці учнів з вадами зору як у класі та школі, так і поза ним. Особливо увага включається в практику в класі, підтримці навчання, диференціації навчальної програми та практики оцінювання, і це лише дії з напрямків, які розглядаються в книзі.

Posted by avdeeva
Posted by avdeeva

Лондонська організація "Єдність глухих"

Глухі діти у звичайних школах стикаються з труднощами у навчанні, з якими не стикаються їхні чуючі однолітки. Вчителям, у класі яких навчаються глухі учні, необхідно використовувати інклюзивні стратегії для сприяння їхньому навчанню. У статті пропонується 7 навчальних стратегій, які повинні сприяти досягненню найкращих результатів у школі та підготувати їх до успіху в коледжі, університеті та на робочому місці.

Глобальна тенденція та типологія розширених педагогічних прийомів навчання учнів з вадами зору в інтегрованих початкових школах: бібліометричний аналіз.

(автори: Daniel Ndhlovu, Jumanne K. Bunju, Walter C. Millanzi)

В статті представлені результати бібліометричних досліджень світових тенденцій у дослідженнях загальних педагогічних методик навчання учнів з учнями зору в інтегрованих початкових школах з 2015 по 2024 рік. Для аналізу було використано бібліометричний аналіз за допомогою програмного забезпечення VOSviewer 1.6.20 для створення мережевої візуалізації. Показують, результати публікації про педагогіку навчання для країн, що розвиваються, дуже мало пов'язані з розвиненими країнами. Існує потреба в тому, щоб інтегровані початкові школи запропонували та розробили структуру, яка направляла вибір найкращих педагогічних методик навчання учнів з вадами зору з урахуванням їх потреб. Систематичні огляди, проведені інтегрованими початковими школами в різних контекстах, можуть дати більше розуміння вибору найкращих педагогічних методик навчання дітей з вадами зору з метою сприяння доступу до освіти.

Posted by avdeeva