Автори статті стверджують, що дошкільний заклад як соціокультурне середовище створює оптимальні умови для входження дитини в суспільство, включення дитини в соціальні норми й перебування самореалізації в соціальному просторі однолітків та дорослих. У статті висвітлюються напрями роботи з розвитку навичок, підвищення соціально-психологічної компетентності дітей. Від того, як успішно буде проходити становлення особистості дитини в групі, залежати її можливості інтеграції в суспільство в майбутньому. Також проаналізовано ті фактори, які в умовах зорової депривації впливають на процес володіння соціальною досвідом дітей дошкільного віку.
У статті розкриваються особливості використання тактильних посібників як ідеальної корекції сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Доведено, що сенсорний розвиток дітей з порушеннями його зору зумовлює пошук та розробку ефективних засобів і методів корекції. Одним із засобів корекції сенсорного розвитку та провідником у навколишньому світі для дітей з порушеннями зору є тактильний посібник.
Автори статті розкривають психологічні та педагогічні проблеми учнів з порушенням зору. Діагностика таких учнів у психолого-педагогічному аспекті в рамках підтримки дітей із порушенням зору вимагає: 1) спільного аналізу з вчителями зору шкільного середовища з точкою можливостей, які можна надати для навчання та розвитку учня, та вимог, які він ставить до розумових можливостей та розвитку учня; 2) вивчення психолого-педагогічних критеріїв розвитку пізнавальних процесів учнів (мислення, уваги, мовлення, пам'яті) тощо; 3) розробка та реалізація певних заходів, форм і методів роботи, які розглядаються як умови успішного навчання та розвитку учнів; 4) зведення цих умов до системи постійної роботи, що дає максимальний результат.
Підтримка та адаптація дітей з порушеннями зору. Соціалізація дітей з порушенням зору розвивається за трьома основними напрямками: підвищення соціально-психологічної компетентності дітей, яка здатність дітей з порушенням зору ефективно взаємодіяти з навколишніми людьми в системі міжособистісних відносин; розширення побутового й соціального досвіду дітей з порушенням зору, для цього необхідно пов'язувати будь-які теоретичні знання з практичною, навколишньою дійсністю; формування у дітей з порушеним зором сприйняття своєї соціальної ролі й ставлення до навколишніх, успішної соціально-психологічної адаптації.
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.