Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання в базовій середній школі

Ми хотіли б розпочати сьогоднішню публікацію з подяки кожному інклюзивному педагогу за невтомну та творчу роботу, яку ви робите, щоб переконатися, що всі учні раді та включені у ваш клас. Ми визнаємо всі завдання, якими ви займаєтесь щодня — від викладання уроків, які відповідають різноманітним потребам, до оцінювання тестів і завдань до підтримки позитивної поведінки.


Побудова інклюзивної культури є фундаментальною частиною сучасної шкільної освіти. Але як ви виховуєте колективне мислення? Ми запитали трьох директорів шкіл, які є лідерами інклюзивної практики, про те, що працює для їхніх шкільних громад.

Цей інструмент розроблений, щоб допомогти керівникам і персоналу шкіл замислитися над значенням шкільної культури. У ньому представлено способи, за допомогою яких школи можуть створити та підтримувати інклюзивну шкільну культуру шляхом побудови спільноти та встановлення інклюзивних цінностей. Цей інструмент розглядає інклюзивну культуру на рівні школи (а не в окремих класах) і розглядає, як керівники шкіл можуть «задати тон» інклюзивній освіті.
Три стратегії побудови культури інклюзивної школи (англ.)


Як ми можемо створити культуру, за якої інклюзивне навчання може процвітати в школах? Керівник SENCO та SEND Вілл Каннок визначає три ключові фактори