Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання в базовій середній школі
Учням з особливими освітніми потребами (ООП) може бути складно засвоювати навчальний матеріал, якщо він відірваний від реального життя. Натомість інтегровані уроки дають змогу побачити, як певні знання можна застосовувати в різних сферах життя та в побуті.

На жаль, ми не маємо повної картини того, що відбувається з інклюзією під час війни. Втім, розуміючи гуманітарні тенденції під час надзвичайних ситуацій, можемо припустити, що найбільше страждають діти з особливими освітніми потребами.
Ви дізнаєтесь про потреби дітей з ООП під час війни, познаймитесь з досвідом роботи київської середньої школи № 50.
Мета цієї інтернет – конференції - розглянути та проаналізувати досвід реалізації принципів інклюзивної освіти в Україні в умовах війни, обговорити підходи педагогів-практиків, рекомендації експертів, які навчають працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.
Розглядаються такі питання:
  1. Як створити ситуацію успіху в освітньому процесі для дітей із ООП.
  2. Випереджаючи трансформацію інклюзивної освіти, або як побудувати ідеальну інклюзію. Ідеї. Ресурси. Цілі.
  3. Врахування потреб учня з ООП, який проживає за кордоном, при складанні ІПР.

На вебінарі Ви дізнаєтесь:
1. Проведення повторного комплексного обстеження фахівцями інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ). 2. Головні особливості включення учня з особливими освітніми потребами (ООП) у колектив однолітків. 3. Особливості адаптації навчального матеріалу.